Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Сьогодні набуває чинності Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» № 1217-IX, який Парламент ухвалив 5 лютого 2021 року.
Трудова діяльність працівників та сплата ними соціальних внесків обліковуватиметься не на паперових трудових книжках, а в електронній формі - у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру соціального страхування.
Законом передбачений п’ятирічний перехідний період, протягом якого до Державного реєстру мають бути внесені відомості з паперових трудових книжок. Впродовж цього часу застосовуватиметься як паперова трудова книжка, так і електронна форма вже наявних або внесених відомостей із вказаного реєстру.
Сканування та оцифрування копій трудових книжок та довідок здійснюватиметься працівником і роботодавцем із обов’язковим накладенням кваліфікованого електронного підпису.
Оригінал паперової трудової книжки буде повернуто працівнику після внесення усіх відомостей до Держреєстру.